قیمت تعمیرات مبل چقدر است

قیمت تعمیرات مبل چقدر است

امروزه همه ی ما در خانه های خود مبل داریم.مبلمان خانه ما بعد از سالها استفاده ، دچار سایش و پارگی شده و فرسوده میشوند.آنها نه تنها کهنه میشوند ، بلکه غیر قابل استفاده میشوند ، به این معنا که با نشستن روی آنها دیگر احساس راحتی نخواهیم داشت.در این مواقع شما بجای خرید مبلمان جدید که ممکن است نیاز به پرداخت هزینه های زیادی داشته باشد ، میتوانید مبلمان قدیمی خود را توسط بهترین تعمبرکاران مبل اصفهان تعمیر کنید و مجددا استفاده کنید.عوامل زیادی در قیمت تعمیرات مبل اصفهان تاثیر گزار است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

اندازه و نوع مبل

هرچه مبل بزرگتر باشد ، هزینه تعمیر آن نیز بیشتر خواهد شد.به عنوان مثال ، برای تعمیر مبل راحتی اصفهان یک نفره باید هزینه کمتری نسبت به تعمیر مبل راحتی 3 نفره بپردازیم.بعلاوه هرچه تعداد کوسن های مبل بیشتر باشند ، هزینه هایی مربوط به پرکردن مجدد کوسن ها نیز بیشتر است.

نوع پارچه ای که انتخاب می کنید نیز بر قیمت تعمیرات مبل تأثیر می گذارد.تعمیرکار مبل ممکن است برای تعمیر مبل شما ، از روکش جدیدی استفاده کند که هر چقدر این پارچه کیفیت بهتری داشته باشد و سطح دوام آن بالاتر باشد ، حتما قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

تعمیرات مبل اصفهان

جنس پارچه

انواع مختلف پارچه ای وجود دارد که شما می توانید ، برای روکش جدید مبل انتخاب کنید.پنبه ، پارچه طبیعی و پلی استر و پارچه مصنوعی ، رایج ترین انواع پارچه مورد استفاده هستند.پنبه از الیاف گیاهی است که از گیاه پنبه حاصل می شود که به طور طبیعی رشد می کند ، در حالی که پلی استر از محصولاتی مانند نفت ، زغال سنگ و آب ساخته شده است.هرکدام از پارچه ها خصوصیات و قیمت بسیار متفاوتی دارند و انتخاب نوع پارچه بر هزینه های مربوط به تعمیر مبل تاثیر زیادی خواهد داشت.

پس از دریافت مبل تازه تعمیر شده خود ، باید تعمیر و نگهداری منظم روی آن انجام دهید.با در نظر گرفتن موارد زیر ، از مبل خود محافظت کنید تا دوباره نیاز به خرید مبل جدید و یا تعمیر مبل قدیمی خود نداشته باشید.

  • مبلمان منزل خود را از هر گونه لکه ، خراش و سایر ساییدگی ها محافظت کنید.
  • مبل ها را به طور مرتب با مواد تمیزکننده متناسب با پارچه مبل تان تمیز کنید.بعضی محصولات تمیزکننده فقط برای مواد خاص ساخته شده اند ، یعنی تمیز کردن مبلمان چرمی در مقابل تمیز کردن مبل با پارچه پنبه نیاز به یک رویکرد بسیار متفاوت دارد.
  • در حین استفاده از مبل خود ، کوسن ها را بچرخانید تا از ساییدگی فقط در یک قسمت جلوگیری کنید.
  • مبل ها را زیر نور مستقیم خورشید قرار ندهید.
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *