مبلمان فضای باز

مبلمان مناسب فضای باز

شاید بسیاری از شما تصور کنید که مبلمان فقط مخصوص فضای بسته داخل ساختمان است و مبلمان در فضای باز در اثر باد و باران و آفتاب خراب میشود و غیر قابل استفاده هست. اما ما در این مقاله توضیحاتی در باره خواهیم داد که میتوانید از فضای باز به خوبی بهره ببرید و مبلمان شیک و جذابی استفاده کنید. اگر یک تراس ، بالکن ، باغ ، باغچه و یا حتی یک حیاط کوچک دارید با ما در این مقاله همراه باشید تا بهتر بتوانید از فضای مورد نظر استفاده کنید و لذت ببرید.

طراحی یک فضای دلنشین

داشتن یک محیط باز و هوای آزاد با مبلمانی راحت و یک نوشیدنی خنک میتواند به هر فردی آرامش ببخشد. اگر به فکر خود و خانواده هستید سریع تر اقدام کنید تا این فضای آرامش بخش را آماده کنید. در قدیم فقط از مبلمان فلزی و حصیری استفاده میشد ولی در حال حاضر نمونه های مختلف بسیاری وجود دارد که میتواند بر طبق سلیقه و فضای موجود انتخاب کنید. حتی اگر نمونه های قدیمی دارید میتوانید با کمک از تعمیر مبل اصفهان ، مبلمانی جدید و سالم داشته باشید.

مبلمان فضای باز

قیمت مبلمان فضای باز

برای اینکه بتوانید خرید مناسبی انجام دهید باید ابتدا بودجه خود را بررسی کنید تا در صورت ممکن مبلمان بهتری خرید کنید و عمر مفید بیشتری داشته باشد . اما گاهی نیز ممکن است آنقدر بودجه کم باشد که نتوانید مبل مورد نظر را خریداری کنید . در این حالت هم مشکلی وجود ندارد میتوانید مبل های قدیمی خودرا تعمیر کنید. قیمت تعمیر مبل در اصفهان به نسیت خرید جنس جدید کمتر و به صرفه تر است. پس ابتدا بودجه را بررسی کنید تا بدانید که باید تعمیر کنید یا خرید جدید انجام دهید.

اندازه گیری فضای مورد نظر

قبل از اینکه اقدام به خرید کنید ابتدا متراژ فضای باز را اندازه گیری کنید تا بتوانید بهترین استفاده را از این فضا داشته باشید. اگر فضای شما کم است میتوانید از مبلمان فلزی و حصیری استفاده کنید تا کوچک باشند و فضا را بیش از حد شلوغ نکنند اما اگر فضای شما بزرگ است میتوانید از مبلمان راحت تری استفاده کنید که دارای بالشتک های بزرگ و راحت هستند. همچنین میتوانید از چتر و آلاچیق برای فضاهایی مثل باغ و ویلا  استفاده کرد .

مبلمان فضای باز

انواع مبلمان فضای باز

همانطور که گفته شد نمونه های بسیاری وجود دارد که هر یک مناسب برای آب و هوا خاص و یا محیط های خاص میباشد. مانند مبلمانی چوبی ، مبلمان فلزی ، مبلمان پلاستیکی ، مبلمان بامبو ، مبلمان بتنی ، مبلمان شیشه ای و…که هر یک را برای محیطی خاص طراحی و تولید میکنند . مثلا مبلمان در ویلای شمال با مبلمان در ویلای جنوب متفاوت است. همه ی این مبلمان از چوب و فلز و… خاص استفاده میشود مثلا نمیتوان همان چوبی که در مبلمان منزل استفاده شده در تهیه مبلمان تراس هم استفاده کرد. اما با این حال باید موارد بسیاری را قبل از خرید بررسی کنید.

اگر در خرید خود دچار مشکل شده اید و یا بعد از خرید مبلمان دچار گوسیدگی و خرابی شده اند و نیاز به تعمیر دارند میتوانید با خیال راحت آنها را به تعمیرات مبل اصفهان بسپارید تا با مواد اولیه درجه یک و عالی مبلمان را تعمیر کنند. با ما در ارتباط باشید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *