راهکار های زیباتر کردن مبلمان منزل

راهکار های زیباتر کردن مبلمان منزل

مقدمه

راهکار های فراوانی برای تزیین منزل و مبل ها وجود دارد که شما میتوانید از یکی از آن ها و یا چندتا از آن ها کمک بگیرید و خانه ی خود را زیبا و مبلمان ها را زیباتر کنید . مبلمان یکی از رکن های اصلی خانه است که زیبایی و کار آمدی آن میتواند به زیبایی خانه کمک کند . شما هر فکر و عملی را که بر روی مبلمان منزل پیاده کنید باعث میشوید که بقیه ی وسایل منزل بیشتر دیده شود و یا آنقدر بد باشد که چشم اندازه منزلتان را خراب کند . مبل امید ارائه دهنده ی خدمات تعمیر مبل چرمی اصفهان است . با ما تا پایان این مقاله همراه شوید ، امیدواریم تا پایان مقاله بتوانیم مطالب مناسبی را درباره چیدمان مبل به شما آموزش دهیم .

دیزاین مبل راحتی ها با پشتی (کوسن)

این پشتی ها یا به عبارتی کوسن ها در شکل ها و طرح های مختلف دوخته میشوند . به دلیل آنکه موارد بسیار مفیدی هستند بسیار هم در منزل کاربرد دارند . این وسیله هم به عنوان مکانی برای نشیمن و هم برای راحتی و هم به عنوان وسیله ی تزیینی استفاده میشوند. این که مبل ها را با استفاده از کوسن تزیین کنید یکی از ارزان ترین روش هاست. مبل امید جزو یکی از بهترین تعمیر کاران مبل اصفهان است . شما میتوانید با خیال راحت مبل های خود را به آن ها بسپارید .

کوسن

دیزاین میز کنار مبل

یکی از بهترین دیزاین ها دیزاین میز کنار مبل است . این نوع دیزاین کردن میتواند کمک زیادی به شما در چیدمان هر چه بهتر منزل داشته باشد . اگر در کنار مبل هایتان به اندازه ی گذاشتن یک میز فضا دارید حتما این کار را  بکنید زیرا این کار کمک خوبی به زیبایی مبلتان میکند و همچنین میتواند جای مناسبی برای قرار دادن ظرف  میوه و چایی باشد . برای این که میز شما زیبا تر دیده شود روی آن گل یا گلدانی قرار دهید. یا حتی میتوانید بر رو ی آن گلدانی طبیعی مثل کاکتوس و دیگر گل ها قرار دهید که به زیبایی بیشتر میز کمک میکند .

میز کنار مبل

دیزاین مبل با آباژور

استفاده از آباژور هایی که میتوانند به صورت رومیزی باشند و قرار دادن آن ها بر روی میز عسلی و یا حتی میز های کنار مبلی یکی دیگر از روش های زیبا سازی منزل است . به این صورت که وقتی شما آن ها را بر روی میز قرار میدهید باعث میشوید که نور خانه بیشتر شود و نور هر چه بیشتر باشد جلا و زیبایی خانه بیشتر میشود و مبل های خانه بیشتر دیده میشوند . برخی دیگر از آباژور ها ایستاده هستند . آن ها ارتفاع بیشتری دارند و باعث میشوند نور بیشتر در خانه پخش شود و در این صورت بیشتر نور بر روی مبل ها میتابد و باعث میشود آن ها بیشتر دیده شوند .

تزیین مبل با شال مبل

شال مبل میتواند یکی از کامل کننده ترین تزیین مبل باشد . این عنصر یکی از بهترین تکمیل کنننده های تزیینات مبل است که به تنهایی میتواند آن زیبایی و جلا را به مبل شما بدهد . شما میتوانید آن را در طرح ها و نقش های فراوانی تهیه نمایید . میتوانید در هنگام تزیین مبل آن را به گونه ای پهن کنید که تا روی زمین کشیده شود و یا میتوانید آن را به گونه ای پهن کنید که تنها روی مبل را و یا قسمتی از مبل را بگیرد . این وسیله هم میتواند برای گرما بخشیدن استفاده شود و هم میتواند برای تزیین بخشی از مبل استفاده شود .

شال مبل

میز جلو مبلی یا عسلی

میز های شما قطعا بدون میز های جلو مبلی ناقص هستند . به دلیل اهمیت فراوان این نوع میز ها آن ها را در مدل ها، طرح ها و رنگ های مختلف تولید کرده و آن ها را از جنس چوب ، فلز و شیشه ساخته اند. البته که به دلیل این که افراد میخواهند که میز های آن ها ست با مبلشان باشد سعی میکنند این میز ها را چوبی بخرند در واقع میز چوبی بیشتر طرفدار دارد .می توانند بر روی این میز ها صفحه های شیشه ای بگذارند و یا ممکن است که بخواهند از صفحه هایی از جنس چوب استفاده کنند .

میز جلو مبل

ممنونیم که تا پایان مقاله با ما همراه بوده اید امیدواریم توانسته باشیم موضوع دلخواه را بیان کرده باشیم .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *